Trening ved Haram Helse haust 2017

Bestilling av treningstimer via Online Booking eller per telefon!

Pilates -  nytt treningstidspunkt torsdager kl 17:30 frå 19. oktober.

Nye tirsdagstimer starter 5. september:

  • Styrke/slynge: For deg som ynskjer ei utfordrande styrkeøkt. Timen vert veilda og tilpassa av fysioterapeut. Avholdes ved min. 3 deltakere.

  • Sykkel 45: For deg som ynskjer ei hard og god kondisjonsøkt. Timen vert veilda og tilpassa av fysioterapeut. Avholdes ved min. 5 deltakere.

Oppstart Yoga:

Mjuk Yoga med Dorothee de Almeida. Ein time som passer for alle, også om du har muskel- og skjelettplager / smerter eller sjukdom eller skade. Roleg, kontrollert yoga, tilpassa til ditt nivå og dine behov.

Oppstart Pilates:

Styrke-, stabilitet- og bevegelsestrening med fysioterapeut Line Alvestad Mikalsen. Timen har spesielt fokus på å utvikle styrke og fleksibilitet i mage-, rygg, skuldre- og armmuskulatur, for å støtte og utvikle god kroppskontroll og holdning.

 

Under finner du oversikt over vårt treningstilbud. Påmelding er bindande. Avbud innen kl.12:00 treningsdagen, gebyr blir pålagt dersom ikkje avbud blir meldt innan tidsfristen. Timer blir avholdt dersom det er påmeldt minimum 5 deltakere innan kl. 12:00 treningsdagen.

Sjå utskriftsvennleg timeplan for dato og tidspunkt for oppstart av timer.

B = trening i Bygdastova
H = trening i treningsrom
F = fysioterapeut veileda time                                                        S= anbefalt trening for senior                                                        

T= anbefalt trening for teens / ungdom
K = anbefalt kominasjonstimer (for klippekort 1 klipp per time)     

Tid Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag
Ope
trenings
rom
15:00-17:00 08:00-09:00
15:00-17:30
18:30-19:30
08:00-15:00 08:00-09:00
15:30-16:30
18:30-19:30
12:00-15:00
12:00 12:00
Veileda trening
Fokus: funksjon
(H/F/S)
12:00
Styrke / Slynge
(H/K)
12:00
Sykkel 45
(H/F/K/S)
13:00 13:00
Sykkel 45
(H/K)
13:00
Veileda trening
Fokus: funksjon
(H/F/K/S)
14:00 14:00
Kondisjon styrke og balansetrening
(B/K/S)
16:00 16:30
Styrke moderat
(H/F/K)
17:00 17:00
Styrke moderat
(H/K)
17:30
Sykkel 45
(H/F/K/T)
17:45
Sykkel 45
(HH/F/K)
18:00 18:00
Sykkel 45
(H/K)
18:30
Yoga
(B/K/T)
18:30
Pilates
(B/F/K/T)
19:00 19:00
Styrke tung
(H/K)
 

Formiddagstrening uten henvisning fra lege

Alle kvardager kl 12:00-13:00. Tirsdag og torsdag kl 08:00-09:00. Trening i Haram Helse sine lokaler. Trening med apparat i trygge omgivelser. Passer for personer som ønsker å trene etter eige treningsprogram.  Fysioterapeut er tilgjengelig for spørsmål.

Ettermiddagstrening uten henvisning fra lege

Mandag, tirsdag og torsdag kl 15:30-20:00 når organisert trening ikkje foregår. Trening i Haram Helse sine lokaler. Trening med apparat i trygge omgivelser. Passer for personer som ønsker å trene etter eige treningsprogram.  Fysioterapeut er ikkje tilgjengelig.

Styrke moderat

Dette er ein funksjonell styrketime med øvelsar for heile kroppen. Timen foregår som sirkeltrening i treningsrommet til Haram Helse, og vi bruker slynger, styrkeapparat, frivekter, stor ball og eiga kroppsvekt. Det blir lagt opp til moderat intensitet, men ein kan gjere individuelle tilpassingar om ein ønsker lettare eller tyngre belastning.

Timen passer for alle, kvinner og menn, også deg med lette plager i for eksempel nakke, skuldre og rygg.

Timen blir leia av fysioterapeut som instruerer og rettleier deg. Felles oppvarming, men kom gjerne før timen for å varme opp på ergometersykkel eller tredemølle. Anbefalast å kombinere med Sykkel 45.

Styrke tung

Dette er ein funksjonell styrketime med øvelsar for heile kroppen. Timen foregår som sirkeltrening i treningsrommet til Haram Helse, og vi bruker slynger, styrkeapparat, frivekter, stor ball og eiga kroppsvekt. Dette er ein tyngre treningstime for deg som ønsker å trene med høg intensitet og forbrenning, og som vil presse deg sjølv litt ekstra!

Timen blir leia av fysioterapeut som instruerer og rettleier deg, og som kan komme med tilpassingar til deg som har skader/plager å ta hensyn til.

Anbefalast å kombinere med Sykkel 45. Generell oppvarming er ikkje del av timen, men dersom du ikkje deltek på sykkeltime kan du varme opp på tredemølle eller sykkel i forkant av timen.

Lett kondisjon, styrke og balanse

Oppvarming med aerobe øvingar ståande, gåande og sitjande på stol. Intensitet vert lagt lett til moderat med enkle koordinasjons- , balanse og styrkeøvingar. Trening for å ta ut rørsle i alle ledd og styrke alle dei store muskelgruppene. Passer for dei med lett funksjnssvikt. Intensitet vert tilpassa individuelt. Instruert av fysioterapeut.

Ope treningsrom

Mandag til fredag er treningsrommet vårt ope for eigentrening, sjå timeplan for desse tidspunkta. Bruk eige tilpassa treningsprogram for treninga di. Hugs å ta kontakt med oss når du treng oppdatering og vidareføring av treningsprogrammet ditt.Passer for alle, kvinner og menn i ulik aldersgruppe.

Bemanna treningsrom

Dette er ein time med ope treningsrom der fysioterapeut er tilstades. Denne timen passer for deg som vil trene på eiga hand eller etter individuelt tilpassa program, for eksempel i etterkant av ei behandlingsperiode, men som ønsker råd og rettleiiing av fysioterapeut. Passer for alle, kvinner og menn i ulik aldersgruppe.